Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Відповідна потреба у скануванні матеріалів справ викликана необхідністю повноцінного запровадження підсистеми електронного суду та забезпечення її нормальної роботи в суді.
Впровадження підсистеми електронного суду передбачено розділом XI Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30 (зі змінами), а також є складовою (модулем) майбутньої Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, початок функціонування якої передбачається в наступному, 2019 році.
Сканування документів необхідне для можливості їх надсилання в електронному вигляді сторонам по справі та іншим особам у передбачених процесуальним законодавством випадках, а також для запровадження створення, ведення судової справи в електронній формі та її дистанційного витребування судами апеляційної чи касаційної інстанції.
Використання учасниками судового процесу електронного кабінету надасть змогу отримувати:
веб-посилання на тексти всіх сформованих судом процесуальних документів по справі: судові рішення, судові повістки та виклики тощо, що мають статус оригіналу і підписані електронним цифровим підписом відповідальної особи суду;
інформацію про отримані та зареєстровані вхідні документи по справі разом з електронними документами або електронними копіями паперових документів;
інформацію про отримані документи по справі від інших учасників разом з електронними документами або електронними копіями паперових документів;
електронні документи, що спричинили зміну стану розгляду справи, протоколи автоматичного розподілу, тощо.
За повідомленням прес-служби суду